Sun 11. March 2018

11:00 Brahms-Saal, Musikverein

IMF Goldene Note 2018

This event has already taken place

Artists

Programme

IMF Goldene Note 2018 Linus Köhring Konzertfantasie für Saxophon, Harfe und Ensemble Yuri Polunin Concertino für Klavier und Orchester Wolfgang Amadeus Mozart Konzert für Klavier und Orchester A-Dur, KV 488 - 2. Satz Konzert für Klavier und Orchester A-Dur, KV 414 - 1. Satz Camille Saint-Saëns Introduction et Rondo capriccioso für Violine und Klavier a-Moll, op. 28 — Pause — Altersgruppe I Aleksey Igudesman Die Honigmelodie Alberto Curci Ciarda Aleksey Igudesman Das Känguru Jaques Féréol Mazas Etüde, op. 36/26. „Plonaise“ Altersgruppe II Aleksey Igudesman Stier Georg Philipp Telemann Sonate A-Dur - 3. Satz (Largo) Jos van den Dungen Csardas e-Moll Altersgruppe III Christoph Willibald Gluck Melodie Aleksey Igudesman Jungfrau und Waage Felix Mendelssohn Bartholdy Violinkonzert e-Moll, op. 64 - 1. Satz (Allegro molto appassionato) Altersgruppe IV Aleksey Igudesman Applemania Flamenco Fantasy

print the programme